Etapy prawidłowego pozycjonowania stron

Pozycjonowanie to proces dążący do pozyskania jak najlepszych pozycji dla strony a także wygenerowania jak największego ruchu organicznego. Aby jednak dana strona www miała w wyszukiwarkach dobrą widoczność, musi być dobrze zoptymalizowana pod względem SEO i spełniać wszystkie podstawowe oczekiwania wyszukiwarki. Zasady te nakreślone są przez poszczególne algorytmy tej wyszukiwarki i jest takich kilka, z którymi należy się liczyć, o ile woli się dobrze wypozycjonować własną witrynę.

Algorytm Panda Algorytm Google Panda pojawił się 1szy raz w lutym 2011 roku i od teraz para się analizą treści strony w stosunku do danego zapytania. Obniża wartość i pozycję tych witryn, które mają niewiele wartościowe treści, nieodnoszące się do tematyki strony lub nieunikalne, skopiowane z innych stron duplikaty. Algorytm Pingwin Ten z kolei zajmuje się profilem linkowania danej witryny. Pojawił się w 2012 roku i od kilku lat konstatuje linki strony. Jeśli strona linkowana jest przez wartościowe serwisy, podwyższa jej wartość, jeśli wręcz przeciwnie i linki pochodzą ze spamerskich miejsc, katalogów albo korzystają z Systemu Podmiany Linków, wówczas ich pozycja obniża się. Algorytm Koliber Kolejny algorytm nazwany po gatunku ptaka para się ścisłym dopasowaniem zwracanych w wynikach wyszukiwarki treści w relacji do zapytania użytkownika. Rozpoznaje on kontekst zapytania i potrafi zaimplementować identyczny do niego wynik. 1szy raz pojawił się w sierpniu 2013 rok. Algorytm Gołąb Następny ptak, czyli gołąb pojawił się w lipcu 2014 roku i zrewolucjonizował wyniki lokalne SEO. Jest to najważniejszy algorytm, o ile chodzi o SEO lokalne, gdyż potrafi dopasować wyniki do zapytania, posługując się ściśle określonym obszarem użytkownika. Wpłynął też wprost na mapy, czyli Google Maps. Mobile friendly Ten algorytm skupia się na mobilności danej strony, sprawdzając, czy wyświetla się ona prawidłowo i dobrze na innych rozdzielczościach, z uwzględnieniem szczególnym urządzeń mobilnych. Strony, które chcemy pozycjonować dobrze muszą być przede wszystkim zrealizowane w technologii RWD, czyli być przyjazne zarówno dla użytkowników desktopowych, jak i mobilnych. Zobacz więcej: http://myhorse.pl/user/omnikoojfbb75. Pozycjonowanie - ważne narzędzie reklamy w sieci